Pevná linka (VoIP)

Anketa

Jaký typ připojení používáte u Vás doma nejčastěji?
Časté dotazy
PDF Tisk Email

Níže je sepsán seznam nejčastějších otázek nových, či stávajích uživatelů. Pokud by Vám bylo cokoliv nejasné, popř. jste potřebovali podrobnější informace, neváhejte nás prosím kontaktovat na lince operátora nebo přes poptávkový formulář.


 

Technické dotazy :

Jakou technologií budu připojen ?

Ve většině případů se jedná o bezdrátové připojení, kdy je u Vás umístěna klientská jednotka komunikující s našimi vysílači v pásmu 5,8GHz. Standardně je instalace zakončena kabelovou přípojkou s konektorem RJ45 (pevné připojení na kabel) , v případě Vašeho zájmu, je možno dodat i WIFI router pro bezdrátové pokrytí Vaší domácnosti. Poté můžete připojit až 3 pevné (stolní PC) a neomezený počet notebooků / wifi zařízení (telefon apod.). Ve vybraných lokalitách pak nabízíme pevné připojení, které je zakončeno zásuvkou s RJ45, taktéž možno připojit neomezený počet PC a WIFI router.

 

Koupili jsme si nový počítač (další), co máme dělat pro připojení, je potřeba něco nahlásit ?

Nic nahlašovat nemusíte, pokud již máte WIFI router, nebo switch a máte počítač připojen do sítě, automaticky dostanete adresu z DHCP serveru a ihned Vám internet funguje. To samé platí i v případě, že máte nově přeinstalovaný operační systém, stačí PC připojit do naší sítě a klientská jednotka Vám přiřadí adresu. Nemusíte nikde nic nahlašovat ani měnit :-) Rychlost je poté dělena mezi počet PC, které máte připojen, takže pokud máte např. tarif s maximální rychlostí 8Mbit a oba počítače budou souběžně stahovat, na obouch může být rychlost maximálně 4Mbit apod.

 

Jaké jsou odezvy do internetu ? Často hraji online hry...

Díky přímému napojení na optickou páteřní síť máme nejnižší odezvy na Táborsku a to 2-4ms do nix.cz. Přímo u zákazníka je běžně 5 - 12ms, v závislosti na technologii připojení (pevné - bezdrátové) a vzdálenosti od vysílače.


Jaký server odchozí pošty (SMTP) mohu ve Vaší síti použít ? 

pro všechny naše zákazníky je volně dostupný server odchozí pošty smtp1.primenet.cz, případně můžete použít libovolný Váš. Server je bez ověření - nesmí být zadáno žádné jméno / heslo (pokud u nás nemáte vytvořený email). Internetové servery odchozí pošty u nás nejsou nijak blokované (např. smtp.seznam.cz apod.).

 

Jak je to u Vás s výpadky el. ? u konkurence stále čtu - odstávka el, bohužel vypli proud....

Naše vysílače a celá páteřní síť je zálohována profesionálním systémem, který udrží systémy funkční i při výpadku přesahujícím 2 dny v kuse. Za bouřkového období a za práce "EONu / ČEZu" si bezproblémů zasurufjete bez jakéhokoliv omezení služeb.

 

U konkurence mi řekli, že mě někdo ruší a že mám smůlu, jak to funguje u Vás ?

Jelikož naše zařízení zákazníkům zapůjčujeme, tak je i naším úkolem k Vám dostat zvolený tarif. Pokud vznikne ve Vaší blízkosti rušení, které Vám znemožňuje, či omezuje naše služby, vždy aktivně řešíme. Zpravidla je použita jiná technologie, či přepojení přes jiný vysílač. Vše záleží na konkrétní situaci.

 

Internet používám k častému stahování hudby, videa a online hraní, co datové limity ?

Naše připojení je samozřejmě bez datových limitů, skrytých FUP a jiných omezení, které používá konkurence. Nijak neomezujeme ani výměnné P2P sítě typu torent a jim podobné. Jinými slovy, co si stáhnete a kolik toho stáhnete, je čistě na Vás a kapacitě Vašeho pevného disku :-)

 

Co je to VoIP telefonování ? Co k tomu potřebuji ?

Pro toto je nejlepší pročíst náše stránky ohledně VoIP telefonování a to ZDE. Ve stručnosti : jedná se o modrení technologii, způsob telefonování skrze internetové připojení. Přiděleno je Vám nové telefonní číslo (možnost i přenést současné od Telefonica O2, či jiných VoIP operátorů). Neplatíte absolutně žádné měsíční poplatky, pouze to, co provoláte. Pokud si pořídíte telefon i pro Vaše známe, voláte si bez omezení na pořád zdarma.

 

Mohu použít současné VoIP (od jiné společnosti) s Vaším internetovým připojením ? 

Samozřejmě ! Nijak neomezujeme využití Vašeho připojení, po připojení Vašeho telefonu nebo VoIP brány, dostane automaticky adresu z DHCP a vše Vám funguje tak, jako s předešlým připojením.

 

Mohu dostat veřejnou IP adresu ?

Veřejnou IP adresu dáváme k tarifům HOME a vyšším zcela zdarma, pokud máte zájem, proroutujeme ji přímo na Váš PC. Za tuto službu nezaplatíte ani korunu. Pokud byste měl zájem u nižších tarifů, zde je jednorázový poplatek 499,- Kč za přidělení veřejné adresy.

 

Co znamená, když nebudu mít veřejnou IP adresu ?

Pokud nebudete mít veřejnou IP adresu (např. u tarifu START), znamená to, že Váš počítač není dostupný z veřejného internetu. Pokud byste chtěli např. založit online hru, museli byste hrát přes některý z VPN klientů (např. Hamachi) - platí pouze, pokud zakládáte server a ostatní se budou připojovat k Vám. Na samotnou funkčnost internetu to samozřejmě nemá vliv žádný. Připojení k internetu s veřejnou i neveřejnou IP adresou má naprosto stejné parametry.Výhodou je, že se nemusíte tolik obávat o zabezpečení počítače proti hrozbám z internetu - trojské koně, viry apod. V případě veřejné IP je nutné mít nainstalován firewall.

 

U bezdrátového připojení bude použito co  ?

Používáme pouze ověřené venkovní jednotky Ubiquity nebo Mikrotik, venkovní anténa je zpravidla umístěna na střeše. Od této jednotky je to staženo až k Vášemu počítači stíněným FTP kabelem CAT5e. Odtud je to taktéž napájeno 24V zdrojem s ochranou proti přepětí. Rozměry antény jsou cca 20x15cm, není to tedy žádný "strašák".


Když to bude na střeše / stožáru, bude to rušit televizi / satelit?

TV ani satelit Vám to samozřejmě rušit nebude, jedná se o úplně jiné frekvenční pásmo.


Musí být klientská jednotka stále připojená v zásuvce ?

Nemusí, naši uživatelé s oblibou používají "kolébkové" vypínače na zásuvkách a tím vypínají všechny el. zařízení u PC, je ale nutné počítat s prodlevou cca 2,5 minuty (doba, během které se klientská jednotka automaticky připojí a autorizuje na vysílači).

 

Co je to agregace ?

Agregace je poměr rychlosti, o kterou se můžete v případě vytížení vysílače dělit s dalšími uživateli. V praxi znamená, že pokud je agregace např. 1:4, garantovanou rychlostí, pod kterou Vám internet nepůjde, je 1/4 rychlosti Vašeho terifu.

 

Mohu mít tarif bez agregace, nebo s nižší agregací ?

Tarify s jinou agregační skupinou nabízíme u tarifů pro firmy, pokud by Vám některý z tarifů vyhovoval, stačí objednat přes klientské rozhraní na našich stránkách nebo přes linku operátora. Linky pro firmy jsou všechny bez agregace - vyhrazené / garantované linky 1:1, pouze tarif 16Mbit má agregaci 1:2. 

 

Kde a jak mohu otestovat rychlost svého připojení ?

Test rychlosti připojení můžete provést na mnoha internetových serverech k tomu určených. Doporučujeme otestovat svou rychlost na serveru www.speedtest.net, kde můžete kliknout na doporučený server, popř. si otestovat konkrétní spojení i do zahraničí. U testu do zahraničí berte prosím údaje jen jako orientační, záleží na hostingu této služby u jednotlivých společnosti a jejich vytížení. Servery : www.rychlost.cz , www.dsl.cz, www.adsl.cz doporučujeme pouze pro testování základních tarifů, ve většině případů bohužel neukazují reálnou rychlost.

 

Přestal mi fungovat internet, co mám dělat ?

Před zavoláním a nahlášením problému na klientskou linku prosíme odpojte naši klientskou jednoku (včetně WIFI routeru, pokud máte) ze zásuvky a to nejméně na 30 sec. Poté připojte a vyčkejte cca 3 minuty na přihlášení klientské jednotky. Zkontrolujte také, zda-li není napájecí zdroj omylem odpojený, nebo není vypadlý RJ-45 konektor z PC / routeru. Pokud ani poté internet nejde, neváhejte nás kontaktovat, ověříme Vaše připojení a pokud to bude nutné, pošleme k Vám technika na vyřešení problému.


Z důvodu rekonstrukce jsem rozpojil kabely a nyní mi internet nejde, jak zapojit ?

Pokud nemáte wifi router - pevné připojení kabelem přímo do PC / NTB : s naší instalací Vám byl dodán i napájecí zdroj, který má 2 zástrčky RJ-45. Jedna je označena POE - do této bude připojen kabel vedoucí od klientské jednotky, která je umístěna za oknem popř. na střeše. Druhý port je označen LAN, který bude připojen s Vaším počítačem nebo notebookem. Dejte si prosím pozor, abyste tyto kabely neprohodili. Záměna kabelů může vést k poškození síťové karty ve Vašem počítači.

Pokud vlastníte wifi router - připojení bezdrátové v rámci domácnosti : s Instalací Vám byl dodán i napájecí zdroj, který má 2 zástrčky RJ-45. Jedna je označena POE - do této bude připojen kabel vedoucí od klientské jednotky, která je umístěna za oknem popř. na střeše. Druhý port je označen LAN, ten bude propojen kablíkem s Vaším WIFI Routerem. Dbejte prosím na to, aby se nepodařilo zaměnit napájecí port (POE) s datovým portem (LAN). při prohození by mohlo dojít k poškození Vašeho WIFI routeru !!! Pokud je router dodáván od nás, připojte kablík do portu LAN (zpravidla žluté, nebo zelené barvy. Na routeru jsou nejčastěji 4 tyto porty). Pokud máte WIFI router Váš vlastní, připojte do portu WAN (nejčastěji černý nebo červený port - na routeru je pouze 1).

Některé (starší) napájecí zdroje jsou také označeny popiskou POE+DATA a DATA, přičemž POE+DATA je napájecí port pro klientskou (venkovní) jednotku a DATA je port pro připojení Vašeho PC/NTB či WIFI routeru.

Kbps (kilobit), KBps (kilobajt), Mbps (megabit), MBps (megabajt)

Zaběhnutým systémem zobrazování rychlostí připojení k internetu jsou megabity za sekundu (mbps). Ty vychází ze základní jednotky bit (b). Pokud ale stahujete soubor, obvykle se zobazuje rychlost v bajtech (B) a jejich násobcích (kilobajtech – KB, megabajtech – MB). Velikost písmenka "b/B" tedy hraje velkou roli. Pro správný přepočet na bity je nutné násobit takto zobrazovanou hodnotu osmi. Příklad - stahujete-li 512 kB za sekundu: 512 KB/s (kilobajty/s) krát 8 b (bitů) = 4096 Kb (kilobitů) děleno 1024 = 4 Mbps (megabitů)

 

Máme zavirovaný počítač, můžete nám pomoci ?

Ano, můžeme Vám pomoci odvirovat PC, tato služba již není vrámci připojení k internetu zdarma. Odvirování a konfigurace systémů je zpoplatněna dle našeho ceníku a to 350,- Kč bez DPH / započatá hod. Bohužel u velmi zavirovaných operačních systémů není vždy zaručena 100% oprava do původního stavu a očas je nutné systém přeinstalovat. Jako prevenci doporučujeme antivirový systém Nod32 nebo Symantec Antivirus.


Máme vlastní zařízení Ubiquity a chtěl bych tedy instalaci zdarma u tarifu SPEED a SPEED+, je to možné ?

Bohužel není, tarify SPEED a SPEED+ jsou s instalačním poplatekm z důvodu, že je nutné na druhé straně (na vysílači) vybudovat samostatnou anténu, abychom k Vám dokázali dostat takovouhle rychlost a instalační poplatek nám pomůže vykrýt část nákladů na zprovoznění tohoto spoje. Bohužel, nebo spíše Bohu dík, nenabízíme 60-100Mbit jako konkurence pro 30 uživatelů / anténa ale budujeme samostatnou novou trasu.


Fakturace a platba za služby :

Co zaplatím technikovi při instalaci ?

Na místě se technikovi neplatí nic, ani v případě, že Vám dodáváme WIFI router, vše je fakturováno se 14ti denní splatností. Platba na místě technikovi probíhá pouze v případě instalace tarifů, u kterých je instalace zpoplatněna ( tarify Víkend, Mini a Mini+ , více v sekci Domácnosti ).


Co znamená instalace a zařízení zdarma ?

To, že do Vašeho připojení neinvestujete ani korunu. Práce technika (tedy montáž) i zařízení, které potřebujete pro připojení do naší sítě, Vám ZDARMA (ano opravdu ZDARMA) zapůjčíme po dobu, co jste naším zákazníkem. Vstupní poplatky do připojení jsou tedy 0,- Kč. Nemusíte platit aktivační poplatky jako u jiných firem, za práci techniků a už vůbec si nemusíte kupovat žádné zařízení, které když umře např. při bouřce, tak si ho koupíte znovu ...nic takového u nás nefunguje. Pro zákazníky nabízíme instalaci zdarma a tím je myšlen i následný servis na klientské jednotce, pokud by do budoucna vznikl na anténě nějaký problém, zdarma ji v rámci naší režie vyservisujeme. Na Táborsku toto nenabízí žádná jiná firma. Všechny mají buď instalační poplatek, nebo si zařízení musíte zakoupit, popř. se zavázat smlouvou např. na 24 měsíců.


Jak mohu platit za Vaše služby ?

Ideální formou je platba pomocí trvalého příkazu z Vašeho účtu. Můžete použít Váš stálý variabilní symbol (číslo zákazníka) a nemusíte se tak starat o platbu každý měsíc. Samozřejmostí je možnost volby fakturačního období a to : měsíční, dvouměsíční, čvrtletní, pololetní a roční. Důležité je správné zadání variabilního symbolu při platbě, aby mohla být Vaše platba správně rozpoznána a spárována. Platbu zasílejte na naše číslo účtu : 78-1283420287 / 0100 (Komerční Banka a.s.). Platba na pobočce, složením na účet, je možná, ale banka si zpravidla účtuje vyšší poplatek za manipulaci a zpracování hotovosti (50-70Kč), proto je nejvhodnější zaslání z běžného účtu - převodem. Příchozí platby bez správného variabilního symbolu NEMŮŽOU být automaticky spárovány s Vaším účtem, dbejte tedy prosím na jeho správné zadání. Pokud se Vám již povedlo zaslat platbu se špatným VS, pošlete nám prosím kdy k tomu došlo, z jakého účtu a jaký VS jste zadali, ať můžeme platbu dohledat a spárovat s Vaším zákaznickým účtem. Standardní splatnost faktury je 14 kalendářních dnů. Nejpozději 15. by tedy měla být platba u nás na účtě. Pokud potřebujete změnit délku splatnosti (např. Vám výplata chodí 20. apod.), kontaktujte nás na emailu : Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , rádi Vám splatnost faktury posuneme.


Platbu jsem poslal přes Českou Poštu - poštovní poukázkou, přesto mi přišla upomínka

Pokud zasíláte platbu přes služby České Pošty, trvá bohužel běžně 5 pracovních dnů, než je platba připsána na náš účet. Pokud tedy pošlete platbu např. 16. (jeden den po splatnosti) a platba k nám dorazí nejdříve 21., systém Vám stihne odeslat informativní upomínku, že k nám doposud nedorazila Vaše platba a že je nyní faktura 5 dnů po splatnosti. V případě, že se Vaše odeslání sejde např. s nějakým pracovním svátkem (Vánoce apod.) platba skrze ČP může mít zpoždění větší a je nutno s tímto zpožděním počítat. Doporučujeme zasílat platbu s předstihem.


Zaslali jsme platbu přes Českou Poštu - poštovní poukázkou, máme i útržek (potvrzení), jakto, že to k Vám nedorazilo ?

Již se nám několikrát stalo, že zákazník zadal chybně číslo účtu (bez předčíslí 78-) v tomto případě Vám pošta částku vrátí na Váš účet. Při vyplňování je nutné použít číslo účtu včetně předčíslí : 78-1283420287/0100 . Dalším problémem může být chybně zadaný variabilní symbol. Pokud jste se přepsali, mohla být platba přiřazena jinému zákaznickému účtu. V tomto případě nám prosím oskenujte / vyfoťte kontrolní útržek od úhrady, abychom mohli platbu dohledat a správně spárovat. Oskenovaný útržek zašlete s popisem problému na email : Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript


Platbu jsme poslali přes Českou Poštu, zkontrolujte si to, případně se obraťte na ČP, proč Vám platbu neposlali

Bohužel nejsme schopni kontaktovat Českou Poštu a zjišťovat stav jednotlivých poukázek, k tomu je zapotřebí dostavit se přímo na přepážku s konkrétním kontrolním útržkem o zaplaceni. Pokud k nám platba nedorazila a Vy jste ji posílali, pravďěpodobně bude chyba v zadaném čísle účtu nebo variabilním symbolu a budete se muset obrátit s kontrolním útržkem znovu na Českou Poštu k prověření transakce. Pokud transakce proběhla správně a Vy jste měli "jen" chybu ve variabilním symbolu, stačí nám oskenovat popř. vyfotit kontrolní útržek, abychom mohli platbu dohledat a přiřadit ji Vašemu zákaznickému účtu u nás. Takto oskenovaný útržek nám prosím zašlete na email Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript se stručným popisem problému.

 

15. jsem k Vám posilala platbu, jakto, že mi 20. přišla upomínka, že ještě nebylo uhrazeno ?

Pokud se datum úhrady sejde např. s víkendem, státním svátkem, či jiným nepracovním dnem, může se stát, že jsou výpisy importovány do systému se zpožděním. Výpis z účtu se importuje za předešlý pracovní den, pokud tedy vyjde Vaše odeslání platby např. na čtvrtek a shodou okolností se blíží splatnost Vaší faktury, platbu posíláte z jiného bankovního ústavu v ČR, tak trvá 2 pracovní dny, než je platba připsána na náš účet. Třetí pracovní den dojde ke spárování Vaší platby a zapsání do systému.Může se tedy stát, že 20. kdy se o půlnoci generují informativní upomínky o stavu úhrady za předešlý měsíc, Vám systém stihne odeslat upomínku na platbu, která je spárována až v 9 hod. dopoledne. Pokud víte, že jste platbu posílali, ignorujte tuto informativní upomínku, případně můžete pro jistotu zkontrolovat stav úhrady skrze přihlášení do klientského rozhraní na www.primenet.cz.

 

 

Nutně potřebuji faktury pro účetní, můžete mi je poslat ?

K tomu je ideální naše klientské rozhraní, stačí se přihlásit a můžete si sami stáhnout Vaši fakturu ve formátu .pdf .Každý měsíc Vám ji i posíláme na Váš email. Klientské rozhraní můžete použít přes stránky http://support.primenet.cz. Pokud by se Vám nedařilo z nějakého důvodu přihlásit (zapomenuté heslo apod.), neváhejte kontaktovat linku operátora. V klientském rozhraní jsou dostupné veškeré faktury, které Vám vystavujeme, dále je zde přehled stažených dat (pro informaci) a přehled vytížení Vaší přípojky v denním, měsíčním,týdenním a ročním grafu.

 

Jak je to s fakturací a zasíláním faktur ?

Fakturováno je vždy 1x měsíčně (pokud není zvoleno jiné fakturační období) a to vždy 1. dne každý měsíc (fakturováno zpětně). Každý měsíc Vám přijde automaticky faktura na Váš email. Díky velmi špatné zkušenosti se službami České Pošty, zasíláme faktury pouze emailem, popř. poštou - doporučeně, za poplatek 50,- Kč / faktura. Splatnost faktury je standardně 14 dnů. Pokud máte zvolené jiné fakturační období, je faktura vystavena vždy na zvolené období dopředu.

 

Na začátku měsíce mi přišel email, že je bilance mého účtů -350,- Kč, co to znamená ?

V den vystavení faktury je stav Vašeho účtu -350,- Kč (tzn. zbývá uhradit 350,- Kč, po připsání platby je stav Vašeho účtu 0,- tzn. uhrazeno). Jedná se pouze o informativní údaj, že zbývá uhradit částka Vašeho tarifu. Pro ověření stavu úhrad jednotlivých faktur se můžete kdykoliv přihlásit do klientského rozhraní. Zde uvidíte detailní přehled všech Vašich plateb, včetně data úhrady jednotlivých faktur. Pokud byste měli neuhrazená i předešlá období, tak Vám přijde email s celkovou částkou k úhradě, např. u tarifu za 350,- Kč Vám tedy přijde email, že je stav Vašeho účtu -700,- Kč (pokud nejsou uhrazeny 2 měsíce). Pokud by Vám přišla v emailu informace, že je částka k úhradě 0,- Kč, tak máte z minulého měsíce přeplatek a tento měsíc nám platbu neposílejte žádnou, jelikož už byl přeplatek automaticky spárován s nově vystavenou fakturou.


Můžete mi prosím vysvětlit, co znamená celková bilance ?

Celková bilance je částka, která zbývá k úhradě k dorovnání Vašeho účtu (Pokud je uhrazeno, Vaše bilance je 0,- Kč = žádný přeplatek ani nedoplatek). Částka u řádku celková bilance může být  kladná, nebo záporná ( "-" před částkou). Pokud je zde (-), znamená to částku, která zbývá odeslat na náš účet po vystavení faktury (Vždy 1. den v měsíci). Když byste měli např. 2 faktury po splatnosti u tarifu za 350,- Kč, tak Vám zde napíše celkovou bilanci -700,- Kč, tzn. zbývá zaplatit 700,- Kč. Částka může být také kladná (bez znaménka "-"). V tomto případě u nás máte přeplatek a stačí zaslat odpovídající částku k dorovnání bilance. Pokud byste si nebyli se stavem Vašeho konta jisti, stačí se kdykoliv přihlásit do klientského rozhraní na adrese www.primenet.cz popř. nás kontaktovat na lince operátora.

**V níže uvedeném případě je fakturovaná měsíční částka za tarif připojení k internetu 850,- Kč měsíčně. Celková bilance účtu je však -900,- Kč. Může se tedy jednat o nedoplatek 50,- Kč z minulého měsíce, nebo dofakturaci např. VoIP volání. Pro detail stačí otevřít přiložený daňový doklad, kde je vše přehledně rozepsáno, popř. se kdykoliv přihlásit do klientského rozhraní a zkontrolovat, zda-li se nejedná o nedoplatek z předešlého období.

FAQ

 

Technikem mi byla slíbena sleva za 3 dny nefunkčního internetu, poslala jsem tedy nižší částku a nyní chodí upomínky...

Fakturováno je zpětně za předešlé období. Tzn. pokud jste již měli fakturu vystavenou za předešlý měsíc, tak Vám je sleva uplatněna až v měsíci následujícím. Tento měsíc buď můžete doplatit zbylou částku, aby byla faktura označena jako uhrazená, nebo můžete v příštím měsící zaslat částku vyšší o tento nedoplatek, abyste nemuseli platit 2x poplatky z transakce.


Mám u Vás neuhrazené 3 faktury, mohu to poslat jako jednu částku ?

Ano, platba může být v jedné částce, součet všech 3 faktur dohromady, abyste ušetřili na bankovních poplatích. Jako variabilní symbol použijte Vaše zákaznické číslo, systém pak automaticky provede spárování všech faktur z této částky. Stav úhrady si poté můžete zkontrolovat po přihlášení do klientského rozhraní.


Objednávka, změna / zrušení služeb :

Jak rychle (od objednání) budu připojen ?

Záleží na dohodě s operátorem a konkrétní vytíženosti techniků, zpravidla je připojení realizováno do 2-5ti pracovních dnů. Po dohodě je možno provést instalaci také mimo běžnou pracovní dobu i o víkendech a ve svátky.

 

Mohu přejít na jiný tarif ? jak rychle ?

Přechod / změna tarifu lze vždy od 1. dne nového měsíce, aby bylo ukončeno fakturační období (1 měsíc). Změna je zdarma, stačí zavolat na linku operátora a nahlásit Váš požadavek, popř. nás o tom informovat emailem na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript


Potřebuji z důvodu stěhování odhlásit internet, jak postupovat?

Výpovědní lhůta je pouze 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího. Stačí k nám napsat ( Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript popř. kontaktním formulářem) nebo zavolat na linku operátora. Poté již jen domluvit termín, který Vám nejvíce vyhovuje k demontáži klientské jednotky. Pokud po Vás bude ubytován někdo další a má zájem o připojení internetu či jiné naše služby, zařízení může rovnou zůstat na místě. V tom případě potřebujeme pouze telefonní kontakt na nového nájemníka. Zároveň pokud byste se stěhovali jen v rámci města a nadále měli zájem o naše služby, můžeme Vám zprovoznit internetové připojení i na nové adrese.

 

Jak dlouhá je výpovědní lhůta, pokud chci zrušit připojení ?

V případě, že se jedná o tarif pro domácnosti, standardně 1 kalendářní měsíc. Tedy pokud chcete zrušit připojení, jednoměsíční výpovědní lhůta počíná běžet 1. dnem měsíce následujícího, kdy jste nám připojení odhlásili. V případě, že s námi máte zvýhodněnou smlouvu (nižší fakturovaná částka) na 12 měsíců, je smlouva vázána využíváním služeb na 12 měsíců, poté je s 3 měsíční výpovědní lhůtou. U Firemních tarifů jsou výpovědní lhůty individuelní v závislosti na délce konkrétní smlouvy.


Potřebuji okamžitě zrušit připojení, jak postupovat ?

Po nahlášení zrušení připojení a domluvení demontáže se k Vám můžeme stavit dle dohody s naším operátorem. Poté bude dofakturováno období 1 měsíční výpovědní lhůty. Doporučujeme tedy ohlásit s předčasem ukončení, abyste zbytečně neplatili 1 měsíc připojení, které už nebudete využívat.
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com