Vyberte dle typu dotazu

Pracovní doba linky operátora je v od 8:00 do 16:30. O svátcích a mimo pracovní dobu je dostupný pouze záznamník. Všechny Vaše podněty, připomínky a žádosti nahlašujte pouze přes linku operátora.

tel. : 380 422 422 (operátor 8:00-16:30)
tel. : 380 422 423 (záznamník non-stop)

Všeobecné dotazy

týkající se internetového připojení internet@primenet.cz
>

Technická podpora

Pouze pro pro registrované firemní zákazníky a ISP tech@primenet.cz
>

Fakturace služeb

Reklamace či požadavky týkající se fakturace klientů fakturace@primenet.cz
>

Reklamace služeb

Pokud Vaše připojení nefunguje tak, jak má, vyplňte následující dotazník reklamace@primenet.cz
>

Nabídka spolupráce

Máte-li pro nás nabídku na novou spolupráci, ozvěte se na vanek@primenet.cz
>

Databáze znalostí

Nastevení routerů, postup co a jak vyzkoušet. Konfiturační návody WIKI

>

Dokumenty ke stažení

Smlouvy, formuláře Dokumenty